PĘTLA CIENKOWSKA


na szlaku... a w dole Wisła Malinka


 

Ja już długo wyczekiwałam na taki dzień...

Taki piękny, słoneczny i na ten śnieg tak biały.



Brnęłam w nim, zapadałam się, ale krok po kroku i tego mi było trzeba, takiego zmęczenia, a gdy odpoczywałam, podziwiałam te piękne widoki.

 

Piękno wędrowania

Wisła 06-02-2023 poniedziałek

Wodospad - Niagara wiślański



a śnieg skrzypiał tak mile pod nogami... bajkowe przejście...


zima taka piękna...



Skrzyczne na horyzoncie 

ostatnie tchnienie jesieni w środku zimy


już Ranczo na Cienkowie


pogoda taka naj... naj piękniejsza w zimie

chyba widać po uśmiechu że zadowolona, że pięknie... że zima piękna jest najpiękniejsza w górach...

upadki były...

czas wracać...



Komentarze

Popularne posty z tego bloga

KONIAKÓW-OCHODZITA-NAJWIĘKSZA KORONKA NA ŚWIECIE-18-08-2013

ŻWIROWNIA W OCHABACH 26-09-2013

KAPLICÓWKA... czyli GÓRKA WILAMOWICKA - SKOCZÓW 04-10-2020