CZECHY- MORAWSKI KRAS- JASKINIA- AUSTERLITZ- DZIEŃ 4



Nadszedł ostatni dzień…
Morawski Kras i znów do jaskini, bodajże do najpiękniejszej, chociaż wszystkie mnie zachwyciły… jaskinia Balcarka z piękną, kolorową szatą naciekową i znów było kap, kap kropelki wody i z tych kropelek takie cuda…
Na końcówce ekspozycja poświęcona czasom prehistorycznym z wyświetleniem filmem… życie w jaskini














WCHODZĘ W KRAINĘ PIĘKNOŚCI


A TO BABULEŃKA I DZIADZIO

Z TYM TEŻ SIĘ COŚ WIĄŻĘ...ALE NIE ZROZUMIAŁAM...PIĘKNY KONCERT ZAGRAŁ A AKUSTYKA...










A W DÓL STUDNIA GŁĘBOKA











Do domu droga… ale jeszcze na miejsce bitwy  trzech cesarzy… AUSTERLITZ
Była to jedna najważniejsza bitwa napoleońska stoczona 02-12-1805r. między armiami Francji Austrii Rosji…  zakończona zwycięstwem Napoleona.
Do pomnika upamiętniający wszystkich poległych w bitwie  nie doszłam… burza… ulewny deszcz…













CZECHY NIEDZIELA 03-06-2018

Komentarze

  1. Gabrysiu byłem z Tobą całe cztery dni i też odkrywałem piękno o którym mało wiemy.Dziękuję i proszę o następne wspominki z Twoich wycieczek.Pozdrawiam i życzę dużo siły do dalszego dreptania i zwiedzania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo, że moje opisy i fotki się podobają...i nie omieszkam znowu coś zamieścić...
      miłego:)))

      Usuń
  2. Magia zaklęta w skałach jaskiń pięknie pokazana. Gabrysiu, bardzo lubię Twoje relacje, bo podobnie jak ja, zwracasz uwagę na detale związane z oglądanymi rzeczami, widokami, lecz także na przyrodę. Uroczo to czynisz.
    Dziękuję, że zachęciłaś mnie do tamtych stron. Pewnie kiedyś się wybiorę.
    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stach dziękuję...cieszę się, i polecam zwiedzanie...
      miłego:)))

      Usuń
  3. Pokazałaś wszystko co tylko można było zobaczyć.......:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

KONIAKÓW-OCHODZITA-NAJWIĘKSZA KORONKA NA ŚWIECIE-18-08-2013

ŻWIROWNIA W OCHABACH 26-09-2013

KAPLICÓWKA... czyli GÓRKA WILAMOWICKA - SKOCZÓW 04-10-2020